fullt upp

Imorn kanske det blir årets stressigaste dag? Om jag ska hinna med allt som är planerat imorn iaf. Ungefär såhär ser morgondagen ut:
* upp vid halv 10, duscha och fixa inför skolan.
* sluta vid halv 3, subway lunch för att använda rabbaten innan det är försent!
* vill köpa en bikiniöverdel, en överdel också. får se om ekonomin spinger iväg allt för mkt.  
* träffa emma och lisa(och dom andra förhoppningsvis) innan dom ska åka till spanien. men det är bara jag och lisa som vet om det ännu haha, men hoppas dom andra kan imorn också! :)
* träna på golds
* va med karin. Jag tror jag äter middag där, så jag kommer inte hem någonting imorn. Ska bli mys att träffa henne nu, va för länge sen vi spenderade lite kvalitetstid tillsammans! Men det är ändå kul att träffa folk man inte umgåtts med på ett tag, man har så himla mkt att prata om då!

Så jag lär ju inte hinna skriva nåt imorn, men på torsdag är jag säkert tillbaka på banan igen! Nu ska jag sova. Jag behöver mkt sömn nu, är sådär skönt sliten av för lite sömn för mång nätter i rad!


Fick bli en bild från i sommras på mig och Karin när hon va hos mig på Smögen. Bilden beskriver allt, att jag tvingar henne att bada med mig 24/7, moahaha :) Sen brukar jag skrämma upp henne att det ska komma hajar. Det är alltid lika kul att se hennes sköna panik upp ur vattnet! Haha! men jag tror hon gillar mej ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0