jag gillar frösökvällar!

Träningen idag va jobbig, men jag kämpade på ändå fast jag egentligen inte orkade! Värt efteråt ju :)
Efter träningen fick jag skjuts hem. Åt och duschade så fort jag kunde. Sen tog jag min cykel och trampade iväg ut till Frösön. Det va lite fult för som alla kanske redan vet är mitt lokalsinne helt värdelöst, verkligen. Men nu äntligen har jag börjat hitta lite på Frösön, till både Rebecca och Josse. Och nu när jag skulle till Emma och Lisa tänkte jag att jag fan skulle hitta dit på egen hand, överraska lite sådär ;) Men jag virrade iväg åt fel håll. Sen när jag kom fram dit Rebecca bor insåg jag att jag hade kört fel. Jag vart tvungen att ringa Lisa, och det va jobbigt, haha! Men nästa gång fan, då ska jag hitta till allt och alla ;)

Efter en stund tog vi cyklarna in till stan, åt billig glass på donken :) På vägen dit fick Lisa en fluga i ögat. Det va hemskt, den va grön och satt mitt på hennes öga! Lisa hade lite panki, men jag försökte att hålla mig lugn och pilla ut den. Fy, tur att hon inte såg själv hur äcklig den va när den kröp runt där i hennes öga! haha.
Efter donken gick vi på hemköp. Och som vanligt hittade jag pengar i mina fickor. 80 spänn lite snabbt sådär. Asså shit jag måste hålla reda på mina pengar! Jag vill inte ens veta hur mkt som försvinner utan att jag vet något. Men iaf så köpte vi godis då. Sen åkte vi tillbaka till Frösön, satt ute och snackade ett tag. Sen cyklade jag hem. Det va typ lite mysigt, solnedgång och bra musik i lurarna :) Men jag såg ingen anledning att mesa ändå så jag körde på, tog 35 minuter bara så det va skönt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0