fredagkvällen

Jag har haft fullt upp hela helgen, inte en sekund över. Så därför har jag inte hunnit bloggat något. Men nu väntar jag på min skjuts till golds som går om 10 minuter så jag hinner nu ;)

I fredags åkte jag först in och tränade på golds. Gick betydligt bättre än träningen i torsdags så det va skönt! Det va kul att komma tillbaka! Tänkte inte så mkt på tiden, men efter 2 timmar och 30 minuter vart jag tvungen att avbryta för att hinna duscha och så innan jag skulle ut till Frösön. Väl där åt jag middag hos Josse med henne och Rebecca. Trevligt och gott! Vi orkade inte gå och handla nåt gott så vi bakade lite göttis med cornflakes, sjukt gott! Sen kollade vi på Kennystarfighter. Hehe jaa det va ju en ny upplevelse. Jag är ju inte så insatt i TV:världen och har aldrig varit det, så mysteriet med denna serie hade jag aldrig uppleft. Men det va kul! Värsta intrigerna och grejer :P







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0