vart tog den överdrivet goda aptiten vägen?

Jag har fått ett problem.. Jag har tappat aptiten helt!! Jag som brukar ha lite väl god aptit annars? Det började för knappt en vecka sen och det är faktiskt skitjobbigt. Alltså även fast jag är hungrig vill jag inte äta något för jag blir så äcklad. Frukt är typ det ända som går bra, och wokie dokie(ett gatukök på Smögenbryggan). Så jag har med andra ord livnärt mig på körsbär och melon fram till middag och då ätit wokie dokie. Men nu finns det inget wokie dokie i ösd... Aja jag hoppas att det går över för jag är verkligen skithungrig och jag försöker äta, men det går inge vidare. Så om ni märker att jag äter lite klent nu så vet ni varför, jag bantar alltså INTE.




Nu ska jag klippa gräs och sen träna. Föresten gick cyklingen skitbra igår även fast jag är väldigt otränad nu!
Sen ska jag fixa mig och åka till Emma och Lisa, yeeeeeeeees yran ikväll!


Kommentarer
Postat av: linnea

men sandra, du måste nog hänga lite mer med sara så ni kan äta sprodbakad fisk och massa sås hehe :)

syns på yraaan!

2010-07-29 @ 14:27:24
URL: http://linneachristensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0