julklappshandling

Idag efter skolan gick jag till tacobaren där anna johanna och emelie satt och åt. Efter en stund tog jag och johanna bussen mot ö&b som planerat haha :D Det har fan blivit en tradition att vi åker dit innan jul och hanldar lite julklappar och även godis till oss själva. Det är grymt bra om man är i full gång med att spara pengar, för det är samma grejer fast billigare!

Till Mamma eftersom hon dels har önskat sig det och sen tycker jag att hon kan behöva ett kilo choklad! :D Och det är även bra att dom innhåller nötter så inte pappa kan sno av dom haha!


Till Pappa för han är kär i Robert Gustafsson!!


Till min syster eftersom hon är en riktig alcobitch!! haha :)


Lite julgodis till mig själv! :)


Och dagens jävla upptäckt!!! VIMTOSAFT!! alltså världen blir ju bara bättre, eller hur Lisen & Emmzih? :D

Kommentarer
Postat av: linnea

haha!

2010-12-16 @ 22:18:24
URL: http://931020.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0