Jag har sveriges klenaste armar

Igårkväll va jag med matilda! Det va supermysigt, vi hade gälet mkt att snacka om så vi tog en promenad först och sen gick vi in, fikade och fortsatte att bara umgås!

Träningen igår gick rätt bra, körde inte allt för hårt eftersom jag fortfarande är lite kraxig i halsen. Men jag la faktiskt en kvart på styrketräning, mage! Och jag trodde att jag skulle dö, det va skönt :) Och jag känner absolut av det idag, men det sjuka är att jag känner av det betydligt mkt mer i mina armar!! När jag tänker efter använder man faktiskt armarna lite i den maskin jag körde, men ändå.. Jag har helt enkelt sveriges klenaste armar och vet inte om jag ska göra något åt det eller inte? För det kan ju va bra att va lite starkare än vad jag är, samtidigt som jag vill ha smala armar höhö :P

Det får bli golds idag igen. Och eftersom det inte går så bra med mitt "Nyttiga schema" så får jag väll lägga på en timmes extra träning idag..

Kan mina sötbehov dra år helvette tack?


Bilden är tagen av min lisen, och jag blir galen av den! haha jag har problem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0