helgeeeen

Helgen har varit bra ända tills ikväll när den gick åt helvette, men hehe sånt händer ju!

Jag har bott på Frösön även denna helg! haha :) I fredags åt vi middag hos Emma och Lisa. Sen köpte vi lite för mycket godis och drog oss in till stan, till Jonnas lägenhet. Det va treflansss :) Sen gick vi tillbaka till Frösön senare på natten och det va fan ingen govärme ute då inte! Jag frös, och det va inge ovanligt med det!
Sen i lördags kom mina föräldrar hem från Smögen. Dom hade köpt rökt makrill med sig till mej, gött som fan! Sen fick jag en skjorta också :) För ovanlighetens skull följde jag med och handlade mat sen, bara för att få ännu mer godis, not good... Senare på kvällen åkte jag hem till josse där emma och lisa va. Sen kom även sara dit :) det slutade med att vi hade JULMYS där! haha asså seriöst, scones, te, tända ljus, filtar och Sunes jul va på! Sen slocknade alla i soffan och även denna natt va vi tvungna att gå hem i ett mycket kallt Jämtland...



Kommentarer
Postat av: Ditt STÖRSTA fan!

Jag tycker att du borde spana i denhär super snygga blggen! http://www.robinbengtsson.com/ KYSS

2010-08-30 @ 18:12:25
Postat av: saraaa

julmys var mysigt :)

2010-08-30 @ 20:20:33
URL: http://picknickpojken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0