hej hallå där

Imorse sprang jag innan frukost, nice. Men det va mindre nice att jag fick skav efter 30 minuter så jag kunde inte köra lika länge som planerat. Så därför fick det bli ett till träningspass nu på kvällen. Cykling, Vallsundsbron-Ope. Det gick inge bra. Men fan det har ju gått gälet bra hela veckan så man får väll räkna med lite nergång också. Men när jag kom hem unnade jag mig ettpar avsnitt av paradise hotel! Jag har bara 7 kvar nu.. tragiskt... Men sen finns det ju danska också såg jag så man kanske kan nörda det me :)

Föresten har jag börjat mitt sunda liv nu, och det går kanon! Idag har jag tillexempel: Gjort fruktsallad, tackat nej till kladdkaka, gått förbi familjens godisskål utan att titta vad som finns i, dissat bullkalas hos kusinerna och tränat itsället och ätit rätt mkt morötter fast det fortfarande inte är så gott. Men jag ska lära mej! :)

& dagens bästa är min iphone som jag äntligen har fått nu! & imorn ska jag träffa mamma på stan och fixa surf och soptify premium till den, mer nice :)

& dagens förvåning är att jag ska umgås med min syster imorn(hon frågade). Hon ska bjuda mig på badhuset haha. Sista umgänget med henne, sen flyttar hon till Skåne. Och då kommer vi aldrig mer att ses typ, eller jo max två gånger per år och då bara några dagar. Fan jag börjar bli lite nojig hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0