bröllop

Igår va jag på bröllop, min morbror gifte sig. Jag va på ett bröllop när jag va typ 4 men jag minns ingenting, så jag hade inga förväntningar. Men gud så fint allt va! Man blir ju nästa lite sugen på att gifta sig själv! Fast inget kyrkligt bröllop för mig.. Ne jag och min seglarboyfriend ska gifta oss ute på havet, haha han har alltså inga val. Han måste va seglare och gå med på mina planer ;) 
Efter bröllopet var det jättegod middag och massa tal. Jag vart faktiskt nämd i ett av talen. Och gissa inom vad?- jo juste, TRÄNING! haha det är rätt illa va? :P
Sen efter maten var det dans och sånt. Fast jag dissade mina fulla släktingar i baren och hängde med alla småglin istället. Madagaskar, godis och snoriga barn i sin famn är ju alltid trevligt haha :P
Sen sov vi över på hotellet, myspys :)


Är det jag som är flippad eller vore det inte sjukt coolt att gifta sig ute på havet? Om jag ska gifta mig vill jag typ göra det här i Egypten. Röda havet är kanske det finaste havet jag vet? Och skagerack såklart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0