beslut

Jag hatar beslut, verkligen. Och igår fick jag fetaste nojan över mitt val att stanna hemma istället för att åka till helsingborg. Jag har liksom inte funderat seriöst på det, har bara skjutit upp tanken eftersom det va ett svårt val. Men tillslut bara bestämmde jag mig för att va hemma, för jag orkade inte fundera. Men igårkväll började jag såklart fundera som fan. Några timmar innan dom skulle åka, bra sandra...... Jag hatade mig själv och ville dö lite. Ni vet känslan när två saker väger lika, familjen peppar som fan att man ska åka med och kompisarna peppar som fan att man ska stanna hemma. Men tillslut bara bestämmde jag mig för att stanna hemma som jag tänkt från början, för hur jag än gjorde visste jag att jag skulle ångra mig på nåt sätt.

Och jag sa även hejdå till min älskade syster igår. De va fan jobbigt, ingenting kommer bli som förut.. Men sånt är ju livet! Vi ses antagligen i jul. Jag hoppas hon får ett bra liv där nere och att jag blir ett bortskämmt ändabarn här uppe haha :)

Nu ska jag ut och springa, sen blir det en gooooo frukost i solen! hörsssssss


åhh jag får en liten tår i ögat av denna bild. Jag kommer alltid att älska henne, även när jag hatar henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0